هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گلدن سیتی ترکیه

هتل گلدن سیتی ترکیه، در سال 2010 تاسیس شده و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول محسوب میشود. اتاقها این هتل تور ترکیه نوروز 94 مجهز به لوازم مدرن از قبیل تلویزیون LCD،اینترنت رایگان و حمام ایتالیایی است ودارای چشم اندازی زیبا می باشد.هم اتاقهای استاندارد دارد و هم اتاقهای مدرن و لوکس که به چشم انداز تماشایی شهر مشرف میباشندو میهمانان تور ترکیه 94 می توانند بنا به سلایق خود یکی را انتخاب نمایند،رستوران هتل، هر روز صبح با بوفه کامل صبحانه را سرو میکند.این هتل فقط ده دقیقه پیاده تا جاذبه های تفریحی شهر استانبول مانند بازار بزرگ ، کاخ تاپکاپی  و مسجد کبود فاصله دارد. ایستگاه تراموا در نزدیک هتل قرار دارد و از این رو دسترسی ها را برای میهمانان تور ترکیه عید 94 آسان می گرداند.

هتل گلدن پارک ترکیه

هتل گلدن پارک در منطقه  تقسیم ،واقع شده است.این منطقه مرکز تجاری، تفریحی شهر استانبول به حساب می آید.از خدمات هتل میتوان به امکانات رفاهی و  اقامت مدرن و لوکس برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 اشاره کرد.همچنین هتل دارای استخر آب گرم، استخر سرپوشیده ،ماساژ درمانی و مرکز سلامت است.از جمله مکانهای دیدنی که در اطراف این هتل تور ترکیه بهار 94 هستند میتوان مرکز فرهنگی آتاتورک ،میدان تقسیم و خیابان استقلال (مرکز تجاری شهر) را نام برد.

هتل گرند هالیک ترکیه

هتل چهار ستاره و بزرگ گرند هالیک در موقعیتی عالی در شهر استانبول واقع شده است و پیاده به بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی شهر، دسترسی دارد. این هتل تور ترکیه عید 94 در مجموع صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت دارد که اتاق ها دارای امکانات رفاهی و سیستم تهویه مطبوع است. اینترنت در تمام مکانهای هتل در دسترس است. دارای سه رستوران و تریا است که انواع خوراکهای مدیترانه ای و ترکی را برای میهمانان نوروزی تور ترکیه نوروز 94 سرو میکنند. رستوران آدالی که در طبقه هشتم واقع شده است ، دارای چشم انداز زیبایی از  شهر است و  به سرو انواع خوراکهای لذیذ ترکی میپردازد. رستوران مزه هتل آخر هفته ها، موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. در مدت پانزده دقیقه پیاده، مسافران تور ترکیه 94 به میدان تقسیم و بازار بزرگ دست یافت. مرکز بیوگلو که بزرگترین مرکز تجاری ، تفریحی شهر است، پیاده ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو سیشانی پنجاه متری با هتل فاصله دارد و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 میتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: